28 February, 2009

aku terpaksa!!



pas kemas bilik sume,baru aku teringat nak gosok baju yang bertimbun2..ada 15 pasang sumenye..nape rajin tahap cipan? ptg nie aku kena pg kursus..aku nak jimat ms yg sedia sendat kat sana nnt,x mau terkial2 nak gosok baju..dalam kul 2.30ptg gitu,aku nagn en tam pon gerak ar blk sg buloh amik ma n abah..dorg pon nak anta aku gak..bleh ar nak kenal tmpt org..



ku sangka sekete je,tapi kena bwk rombongan che kiah jgk..sume adik2 nak ikut,so kami terpaksa ar bwk 2 kete ke sana..uik cam nak anta aku g over the sea je..bkn jauh sgt pon,kat nilai N9 je..pas sesi bersiap dan sesi ma utk membebel,kul 3.45ptg kami sume baru terhegeh2 nak gerak dr sg buloh..last check in kul 5.00ptg,sempat ke nie?..



setelah sesat2 sume cz jalan dah wat lain,signboard ke akademi pon smp sekerat jalan je,(x perasan sign seterusnya cz kecik cam sign jemputan kawen tu) kami pon sampai ar kat akademi..pas check in sume,aku pon mengerahkan tentera kenit sume angkat brg2..



bilik? besa giler! sesuai tuk aku yg besa neh..seorg seblk je include toilet..sume lengkap,ada aircond,tv,mini bar,iron + board,meja studi n mcm2 ar lagik..alah yg besa kita tgk kat hotel 2..aku bleh gradekan blk nie similar 2 hotel 4 star..tapi best camne pon blk dia,katil aku jgk yg da best..hahahaha..famili aku berangkat sume dalam kul 6.30ptg..ikut program,kul 8.00mlm ada sesi team building..apa yg dorg nak wat ek? nanti aku cite k..


bilik nie aku bersarang nnt selama sebulan!

Chow!!

No comments: