14 May, 2009

belated besday asmida! thanx a lot lina!



aku ngan bebdk umah ada plan mlm nie..kitorg nak celebrete belated besday wan asmida! kebetulan lina br dapat imbuhan APC! tahniah dr aku..rezeki ko lina,br keje dah dapat khidmat cemerlang..so,lina ar penaja utama mkn sate kami..kami mkn sate kat hentian rehat awan besar..



besday gurls nie mmg blur ms kami bwk ke r&r nie..dia pon pening ms kitorg beria-ria ajak kuar kul 10mlm ms dia tengah ralit wat cup cake..tapi dia cpt pick up,aku dtg ngan kotak kek,dia dh tersengih2..bagus..bagus..x payah pecah kepala nak pikir wat suprise tuk dia..



nie ar hamparan makanan yg kami sesah mlm tue..gilo btul bdk umah aku mkn..badan sumer kenit2,tapi makan.....kalah aku yg momok nie..hahaha..org belanja mkn,makan jer..jgan byk bunyi..


yg hantu sate pakai baju putih tue,bdk blk aku,sue..yg tersengih baju merah plak,besday gurl,wan..dan penaja kami adalah LINA! thanx a lot lina..aku doakan ko lebih berjaya pas nie.. nnt bleh belanja aku makan kat hotel plak..


58-1-14
ALL THE BEST!

No comments: