22 July, 2009

gediks trip TN (part 7)



04.07.2009
aktiviti mandi2 diwaterfall adalah x best!
balik dr mandi sg tue,kami kena redah hutan blk..
perjalanan blk lagi seksa..
ngan baju yg dah sedia basah,
tmbh plak kitorg mmg dh penat!



pas mkn t/hari ngan lahapnye..
kitorg pon menuju ke destinasi terakhir..
kitorg melawat gua telinga..
khabarnya gua ini amatlah kecik..



aku mmg x mau masuk..
aku takut gelap + tmpt sempit..
bleh sesak napas aku dibuatnye..
setelah memujuk kak sue..
kitorg decide nak stay kat luar jer..




dlm perjalanan ke gua..
kami jmp pokok debab nie..
besar kan pokok nie..
kitorg berdiri 13 org pon x leh cover lilitnya lg..

ms cikgu zam bagi penerangan..
kami dok cbuk snap picture..
so,
aku x tau pape info psl pokok nie..
hehehe..



wah! kami dah smp jua di gua telinga..
aku on kan hp tuk take picture..
sekali ko coverage maxis full!
bagus ar!
aku ngan kak sue bantai bergayut..
suka aku dpt dgr suara2 org2 yg dirindui..
apa yg terjadi dalam gua?
silalah clik ke blog ida a.k.a ederq



ina..kak sue..jana
masa nie kitorg on da way nak balik ke nusa dah..
dah nak balik ker?
yup! itu sajer aktiviti tuk arie nie..
best? x best ok!
nasib pemandangan di sini cantek!
x de ar buat aku frust sgt..


yg pastinye..kwn2 lain yg msk gua,sumer busuk! dorg kata kena merangkak dlm gua..yg aku x paham..nape baju dorg yg depan bersih..kat blakang plak kotor..merangkak ke membontot?hahahaha....

No comments: