26 September, 2009

pertemuan di sg golok..


pemandangan nie adalah di sg golok..
sempadan thai n m'sia..
adik aku danial,beraya umah uminya di thai..
x jauh sgt ar dr seberang sg nie..

aku penah ke sini dl..
tapi dah lama sgt dah..
hampir 10 thn lps..
ms tue aku nak pg kndr kawen kak tie n abg faizal ar..
dah beranak 3 dah pon dorg skrg nie..

aiman n aina smpt posing tepi sg..
sementara menanti kehadiran danial n darwish..

damia alia with mentornye abg lie..
ngan org lain,alia nie x mau..
dia lebih suka berkepit ngan adik bongsu aku nie..
sebut jer nama abg lie,berpusing kepala dia mencari..


antara detik2 pertemuan antara 2 keluarga..
agak lama gak dorg nie x jmp..
hampir 1 tahun lbh kot..
dalam masa yg singkat,ahli keluarga pon dah bertambah..

pertemuan antara 2 rakan baik..
pertemuan antara 4 rakan bergadoh smp mak aku semput2 dl..
pertemuan antara 2 rakan yg x penah pon b4 nie..
pertemuan antara mak aku ngan anak2 dia yg terpisah 4 hari..
smp danial,darwish n damia demam ar rindukan mak aku..

ini kali pertama mereka dipertemukan..
damia alia n danish aidil..

lama gak kami bersembang tepi sg tue..
masih2 cbuk dok bercerita n bertanya khabar..
sedar2 nak msk waktu asar dah..
pas abg ngah mssg aku..
baru aku teringat yg kami dah lambat!
jom kita ke tumpat!

No comments: