21 October, 2009

nite market @ batu feringghi


tadi aku di bawa oleh abg omar ke batu feringghi..
dia ckp kat sana ada pasar malam..
pasar malam? kat kl pon byk..
kak ros ketawakan aku..
dia ckp nite market kat cnie ala2 uptown..
tapi dia menjual sepanjang jalan pantai..
ohhhhhh..baru paham..igt nite market biasa2 tue..

agak jauh jgk nak ke batu feringghi nie..
jalan pon kecik jer bila nak smp..
ala2 jalan bukit putus pon ada..
bila berselisih ngan kete..agak seram gak ar..
kat sini byk resort+hotel n banglo2 yg cantik..
kwsn pantai kan..
mmg ar lawa..

kami ber3 susur jer sepanjang pasar malam tue..
mcm2 ada..byk barangan yg menarik di jual..
aku pon leka dok belek2 brg2 kat cnie..
cantek2 n harga berpatutan..
aku perhatikan,byk pelancong shopping kat cnie..
riuh rendah gak ar sesi tawar menawar..
aku ngan kak ros pon x terkecuali..


aku x beli apa pon..
kak ros pon beli brg yg dia berkenan jer..
aku byk jalan2 n tgk2 barang..
x gaji lagi weh..jimat..jimat..
kalu en tam ada nie..
mau aku dah merengek nak beli mcm2!

No comments: