12 July, 2010

bila kami bercuti ( day 3 - part 1)


05.07.10
arie nie last day kami di t'ganu..
sblm blk..saya wat lawatan singkat di sini..
smpt ar lawat beberapa tmpt b4 balik..
pas srpan..siap2 kemas brg..
kami trus ke pasar payang..
cam biasa ar..
dtg cnie sure ar beli kepok kan..
juga buah tangan tuk di bawak blk KL nnt..
saya sronok tgk kwn2 saya gembira..
dapat pegi byk tmpt ngan masa yg agak terhad..
pas beli kepok n cenderahati..
kami trus ke lot kedai jual batek plak..
byk kain batek sutera yg murah2 kat cnie..
saya cuma survey2 sajer..
lain kali bleh dtg lg kan..hi3..

ira dok belek baju batek tuk en hamid..
abah tercenta..
sue pon rembat satu gak tuk haji dollah..
bleh ar abah dorg pakai bj nie ms konvo nnt kan..
abah saya?
sabar ek abah..akak x konvo lg..hu3..
kakak yg kepenatan melayan karenah adik2 nye..

sesi beli brg2 di pasar payang..
lihat apa yg ada ditgn mereka..
agak2 muat lg x nak msk dlm myvi tue?
hi3..

No comments: