08 September, 2010

sudah bleh kawen!


sblm pulang ke kg..tuk beraya..
saya bersama babah ngan mama ke pej JAIS dl..
x jauh pon dr opiz saya..
dr tgkap blk saya dh nmpk pej JAIS nie..
tujuan saya ke sini nak anta borang..
saya nak pegi sndr..
tp babah nak jgk temankan saya..
saya kan anak manja babah..hi3..

ms anta form kat pej agama tue..
dorg tanye mana bakal suami?
saya dah tergamam..kena dtg berpasangan ker?
saya dh call siap2 b4 datang..
perlu dtg berpasangan @ sorg @ wakil sajer..

peg tue just senyum..
dia kata slalunye yg datang adalah ber couple2..
tp saya plak dtg ber 3..
bersama babah n mama saya..
erk! telah saya katakan td..
ke mana pon saya pegi..
babah n mama tetap bersama saya..

tersenyum saya baca perakuan bujang nie..
belum berkahwin yer..hi3..
dlm masa beberapa minggu lg..
bos saya kena sign lg satu perakuan..
perakuan telah berkahwin..ha3..

alhamduillah..
pas bayar rm10 yuran proses borang..
tunggu just 15 min..
borang kebenaran tuk berkahwin saya pon siap..
blk kg nnt,saya akan anta form nie..
ke pej agama negeri terengganu lak..

No comments: