26 February, 2011

bile cuti sek? (sg besar)


8 - 10 dis 2010...
sebetulnye saya ada keje luar di sg besar..
3 hari disana..ddk sorg2..sure bosan..
jadi,saya ajak mak abah join saya sekali..
saya menginap di nusantara homestay..
saya amik umah yg ada dapor..
mudah ar mak nak masak2 nnt..

tiap hari..pas abis keje..
saya bwk dorg jalan2 sekitar sg besar nie..
tuk hari yg pertama..
saya bwk jalan2 tgk sawah dan muara sg..
aina ar yg paling syok..dpt pegi jalan2..
awish saya dh penah bwk sblm nie..
so,dia lagi sronok layan lappy jer..

tuk hari ke2..
pas siapkan keje laju2..
saya bwk mak gie sopping kat sg besar..
sambil tue belikan aina baju sek..
kat cnie mmg murah2 brg2 dia..
mmg haruslah mak senyum jer kan..
abah plak suka mangga madu..
sepanjang jln nk ke pekan sg besar..
mmg bederet gerai buah mangga madu..
terbaek dr ladang!

hari2 saya dpt mkn best..
makanan laut kat cnie pon segar bugar..
plaing syok layan makan udang..
pergh! sedap giler..
besau2 plak tue..

biler lg ek bleh dtg sg besar?
mgkn tggu cik suhaila punye kndr kawen kot..
x sabo tggu 19 jun!

No comments: