07 December, 2011

mengah!

yup..saya mengah..saya penat jugak..hari2 yg kebelakang dan hadapan amat memenatkan..saya terkocoh pindah umah..ya tuk kali ke 3!saya br setahun kawen..dah pindah umah smp 3 kali..x tau ar kt mana salahnye..tuan umah kata anak dia nak pindah msk..pelik..dlm ms 6 bln..tetiba anak dia nak pindah msk!
abaikan..kalu dia tipu..itu antara dia ngan tuhan..

dlm dok kalut nak pindah..kami terima kunjungan saudara mara dr t'ganu..pak sepupu saya bertunang, jadi dorg amik peluang nak jalan2 ke KL..alhamduillah..murah rezeki kalu org mari umah kita nie kan..mujur kami x jadi angkut brg wikend tue..kalu x,naya jgk kan..mana nk layan tetamu..nak pindah2 brg..selamat disitu.. ;)

akhirnya kami pindah ms hari kerja..hari rabu okeh! penghujung nov..mana saya kelam kabut tgh wat odit..
nak wat lawatan ke pej2 auditi lg..saya x bleh amik cuti...mujur en somi dpt cuti..itu pon cuma hari rabu tue jer dia bleh cuti..akibat penat berangkut brg..kami laki bini lewat pegi keje khamis tue..tambah plak saya ada exit meeting pagi tue..mujur smpt..brg2 masih longgok jer kt ruang tamu..biler nak kemas neh? saya pon x tau.. ;)

x abis penat berpindah..en somi dah plan bercuti ke PD..berat jgk hati nie nak pegi..kenangkan umah yg berselerak..tapi biler sumer telah dirancang awal..saya redha jgk ar ke sana..pegi bercuti niat nak rehatkan badan..tapi biler badan tue dh penat..wat apa pon mmg x kan jalan.. ;(
sudahnye..saya bertambah2 mengah..

skrg nie..balik keje jer..saya cuba kemaskan umah..susun brg2 yg patot..umah 2 tingkat nie mmg melemahkan saya..ikotkan hati nie..mau jer sumer brg saya nak humban kt ruang bwh..bleh?
bukan apa..dlm ms x smp setahun lg..saya akan pindah lagi..apa? cite tahun depan..saya dah mula rasa semput sekarang!

No comments: