26 January, 2010

kak jenab


awal aku b/fast pagi nie..
kul 7.30pg aku dah mkn nasi goreng!
pg tue kul 7.15pg..bang long dtg jmp aku..
di adtg nak ucapkan selamat tggl..
n bagi aku dvd..rakaman perjalanan sehari di kuching..
x sabar2 aku nak tgk dvd tue..
tq bebyk ek bang long..

aku x kemana2 pagi tue..
just lepak2 n kemas2 brg ckit..
kul 9 pg,abg amat driver miti dah anta kitorg ke airport..
flight aku kul 11 pg..
dlm kul 1ptg gtue..
aku pon selamat smp ke klia..

kat klia..
mak abah n si damia alia nie dah tggu aku..
sgt excited dia berlari ke sana ke sini..
sakit lutut abah aku nak kejar dia..

jejak kasih aku di kuching..
menemukan aku ngan kak jenab plak..
kakak sulung kak bibot n kak minot..
dia keje kat klia..
tggl di s'ban 2..kawen pon ngan org semenanjung..
kebetulan dia on shif..
dpt ar kami bertemu semula..

aku sgt hepi..
sbb dpt hepikan mak n abah..
dah lama dorg cari mereka ini..
dan aku sbg penyambungnya..

iallah..aku akan bwk parents aku plak nnt..
en tam? sure ar bwk..
kalu x,saper nak byr sumer kosnye?
ha3..
berakhirlah episod gembira..
sireh pulang ke gagang ku..
sekian..........

No comments: