14 July, 2011

my BFF weddings!


sue nikah arie sabtu..
jadi majlis kndr besarnye arie ahad..
lin x dpt nak join kami..
so,saya bersama ira ajer ar tuk arie itu..
en somi pon keje jgk..
ops lupa plak..
turut join sekali ngan kami..
kak siah,awish,abe n alia..
meriah giler kete saya arie tue!

kenangan kami bersama perantin baru..
cantek weh baju sue..

pada perkiraan saya..
cinta mereka berdua nie cinta kilat..
ms kami masih blaja..
sue ada jgk cite ckit2 psl zali nie..
masih tue masih dlm fasa nak berkenalan ar..

x lama pas tue..
ms saya bz2 nak prepare majlis nikah..
sue bgtau kami yg dia nak tunang!
alhamduillah..cinta mereka bukan main2..
biler serius berkwn..kenal hati budi..
trus dorg ikat tali pertunangan..

hampir 6 bulan bertunang..
dorg trus kawen!

kami yg cbuk sgt berposing2 atas pelamin..
ms nie perantin bz bebenor..
x de pon pic sesama atas pelamin.. hu3..

mereka berdua masih anak gadis.. ;)


itu jer ker?
yap! itu shj yg ada..
sbb bateri kamera saya dh kong giler ms nie..
sekian..

No comments: