24 February, 2011

selamat engage my besties!


saya slalu dgr cite psl wondermilk nie..
kisah sekawan yg buka cafe cupcake..
bagus ar dorg nie..
dr kawan jd rakan bisnes..
maju sesama..
saya harap saya juga bleh jd seperti mereka.. ;)

nik adlin yg ajak saya ke mari..
nak cr something tuk hantaran suhaila..
rakan baik kami yg nak bertunang..
saya teruja tgk design2 cupcake nie..
sumernye cantek!

at last..
kami berdua pakat pilih yg nie..
2 burung sbg tanda pertemuan..
menepati tema..
merah n putih..just nice!

selamat bertunang 4 both of u!
our lil sis suhaila n zali..
saya doakan moga anda berdua..
tabah hadapi ujian/dugaan bertunang..
ceh! saja kasi gempak kat dorg..hi3..
iallah..
mereka bakal disatukan pada 19 jun 2011..
saya x sabar nak tggu hari bahagia mereka!
seorg rakan baik saya melangkah alam baru..
along sudah..yg bongsu pon iallah..
kita tggu yg lagi dua itu..
lin : ira
hi3..

No comments: