25 February, 2011

hari pertama tanpa en somi


28 nov 2010..
adalah hari pertama saya tanpa en pzul..
sbb dia kena keja kan..
saya plak..sure ar cuti sbb arie sabtu..
en bangla pon cuti ko..hi3..

saya budget sure bosan/sepi tanpa en fzul..
tetiba teringat kt askar2 saya..
saya angkut sumernye..
awish:abe:zaim:aina (dtg bercuti ke kl)
ngan danial - anak buah en fzul..
dtg bermlm kt umah saya..
mlm tue saya bwk dorg gie i-city..

paginye pas anto en fzul gie opiz..
saya wat sarapan tuk adik2 sumer..
giler excited nk pg berjalan sumer..
saya bwk gie kndr kawen bdk umah saya wan..
alhamduillah..
dia nikah sehari slps kami nikah..
nie kira majlis bertandang umah amier..suami wan..

bdk2 umah saya..
sumer dah kawen!
zaira kawen dl..dh ada bb kembar pompuan..
lina kawen bulan mei thn lps..
kmdn saya 19 nov then wan 20 nov..
teringat kenangan ms ddk seumah dl..
mcm2 cite suka duka kami kongsi..
saya adalah yg paling manja rasanye..
slalu skip wat keje2 masak/mengemas sumer..
sbb..saya ada rakan seumah yg baik2! hi3..
pas makan laju2 kat kndr wan..
saya bwk adik2 ke muzium shah alam..
saya dh penat berjalan..dorg semangat jer..adoi..
x reti2 nak balik plak tue..
sronok dok jelajah satu muzium..

pas maghrib di umah saya..
kami grk blk sg buloh..
cian kat aliya..
saya x bwk dia join sama tido umah saya..
dia kecik lagik..kang melalak nak susu..
apa plak saya nak suakan..hi3..
last xtvt saya arie tue..
bwk adik2 nie main kete kat the store..
punye ar sronok..hepi giler dorg..
x sedar saya hari tanpa en fzul berlalu..
exhouzmate saya wan dah pregnent..
tahniah! bunting pelamin kowg..

No comments: