21 February, 2011

cerita bermula (final part)

tamat sudah siri cite saya..
cerita bermula..
bermulanya cerita saya bergelar isteri..
terima kasih pd yg sudi hadir..
sudi memeriahkan majlis saya..
saya sgt terharu ngan kehadiran kalian..
teme kasih byk2!
keluarga mertua..
abg sulung - abg fazley sekeluarga x dpt hadir..
keluarga saya..
tanpa anak buah saya wina ;(

keluarga abg farin dr klang..
biras saya..
teme kasih sudi dtg dr jauh..
keluarga kak zu dr kuala krai..
juga biras saya..
finie n md amin..
rakan sekerja di court shah alam..
abg lan : shila : DD
psgn ini sentiasa bersama saya..
susah n senang..
amier : amin : amir
org kuat majlis saya..
tanpa mereka..
mau pengsan saya dibuatnye..
kwn baik saya..
syahrul : kak za : sofea : mak syahrul
kehadiran mereka sy sgt hargai!
kwn baik saya..
abg razi : kak asma : sarah : aisyah
kehadiran mereka sgt singkat!
pas majlis nikah saya..
mereka trus pulang ke parit buntar..
bersama pakar rujuk saya..
abg ngah n kak ngah..
pg2 lg dh smp dr tumpat k'tan..
kehadiran kalian sekeluarga mmg saya nntkan..
puteri2 abg ngah..
ayu : ain : angah : amy
keluarga dr N9..
pak lang n abg ayong sekeluarga..
mak ngah saya!
mak chick : terselit juga sepupu sy..nurul n hubby

pak chick..juga kak shikin..isteri sepupu abah..ayah chin..


MAJLIS PERNIKAHAN
MOHD FAIZUL & MARLIANA
19 N0V 2010
MASJID KRISTAL, KUALA TERENGGANU

No comments: