29 January, 2011

cerita bermula (part 6)


majlis sanding saya juga berlangsung hari yg sama..
19 november 2011..
baju sanding saya..
baju bertunang 2 thn lps..
masih elok..sekali pakai jer..
saya tambah perincian manik2 lagi..
saya sgt syg ngan baju ini skrg! hi3..

kak ani yg make over kan saya..
saya sgt puas hati ngan hasil tangan kak ani..
kulit saya nmpk jadi lebih suci dan gebu..ha3..
tq kak ani!

verangan jg queen jap..ha3..

pas solat jumaat..
majlis sanding kami pon on!
mulanya x mau wat majlis sanding2 nie..
tp nenek saya request..
haruslah saya follow sajok..





bergambar kenangan bersama mama n abah mertua..








bersama famili belah en somi yg sudi memeriahkan majlis..

gambar ngan famili?

x ada!

sumer bz tah hape2..

x pe..

majlis pulau indah nnt..

saya tekad nak pose byk2 ngan famili..

No comments: