11 January, 2011

cerita bermula (part 1)

tarikh: 18 nov 2010
lokasi: chabang tiga,t'ganu

dh hampir 2 bulan saya nikah..
br ada kesempatan nak cite psl majlis saya..hi3..
ms nie camera saya wat hal..
so,x de ar gmbrnye kan..
masing2 sgt cbuk ms nie..

ptg khamis tue..
pelamin dh siap dipasang..
malam sblm tue plak..
khemah2 pon dh siap2 psg..
rumah mmg giler bersepah..
tenaga kerja x ramai..
giler penat perantin berkejar2..

mlm jumaat tue..
kami wat kndr ckit..
kndr tahlil dan doa selamat..
tahlil buat arwah2 keluarga kami yg telah pergi..
doa selamat moga dipermudahkan majlis esoknye..

ayam yg mak tempah smp ptg tue..
ngan segala tenaga yg ada..
adik2 saya + member dr sg buloh..
dan juga keluarga yg lain..
perkesah ayam tue..
nk masak tuk kndr mlmnye..

ms nie mmg meriah suasananye..
bergurau senda kumpul saudara mara yg ada..
saya? ms nie dok berkejar2 siap apa yg patot..
mmg x menang tangan saya ptg tue..

saya pick up en zul + abg razi + ijam kat kuala ibai..
kmdn couzin saya azli kat airport..
famili belah N9 smp ms asar..
en tam plak smp ngan rombongan dlm maghrib..
set upkan homestay dan hotel tuk dorg sumer..done!
ms org dok beratib baca doa..
saya masih x bersiap lagik!
org dh mkn..baru saya muncul! hi3..

awish yg kepenatan..
sikenit nie pon saya kerah wat keje jgk..
tmnkan saya pegi merata2..
kalu dia ada..terhibur ckit hati saya..
x de ar rasa sgt tekanan d kepala nie..

No comments: