27 January, 2011

bukan touch n go

cite panas!
x penah2 saya update cite yg br berlaku..
slalu dh suam basi..
br terhegeh2 nk upload pic..hi3..

lunch td saya kuar ngan ira..
siap2 amik ira,kuar dr uitm..
kete telah kuarkan bunyik semcm..
amik port..bg signal then berenti tepi jln..

sekali...
tayar kete pancit!
punye ar beso skru nye..
cmner ar bleh sesat kt tayar kete sy neh..

nak wat apa nie?
tonggek2 muntot tukar tayar?
or wat cam iklan ubat ketiak lambai2 mtk tlg org?
call en somi x angkat..
call member x dapat..
adoi..giler panas gnie..

nasib ira ada bersama..
rileks katanye..
kita pam tayar then trus gie kedai tayar..
kita kt bndrya shah alam..bukan di pekan..
saya ikot kata ira..
bwk kete slow2..
ira tenangkan saya spjg pemanduan..
ira jgk yg temankan saya tukar tayar..
teme kasih ira..
andalah rakan yg baik..
bukan rakan touch n go..
rakan hanya di kala susah!

No comments: