22 January, 2011

cerita bermula (part 3)


antara yg hadir mendoakan kami..

saya bersama si dayang2 tomey..ayu:ain:adik b

serahan mas kawen.. rm4,183.00
sempena hari lahir saya..
hantaran saya jgk sempena besday..
rm8,314.00
ms nie smpt saya bisik kat mak..
kalu akak lahir 20.10.83 lg cun kan..hua3..
batal air semayang..sekalung rantai emas..
saya x pakai pon rantai nie..abis leher merah..gatal2..
nak yg lain kot..hua3..
pemberian saya buat suami..
sebentuk cincin perak bertatahkan batu serai wangi..
mak saya yg niat nak bg tuk satu2nye menantu laki dia..

sesi bersalam..
walau dh slalu salam hubby..
tp bila sah jd wife nie..
getar kat dada tue lain mcm ckit..
masih cover lagik..senyum2..hi3..

part kucup dahi nie mmg slalu jd bahan usikan..
x kena pon dahi saya..
acah2 jer nie..

No comments: