10 January, 2011

parti bujang..

tarikh: 12 nov 2010
lokasi: hotel quality

saya baru abis final exam sesgt ms nie..
mmg baru abis ar..hi3..
so,rakan2 ingin meraikan ke'abis'an exam saya..
dan juga meraikan perti bujang saya..
ms nie..lagi satu minggu saya nak jd bini org..
mereka sajer ajak lepak2..sambil berkarok..
lec mgt saya dl yg belanja! tq en lec!

inilah wajah lec saya..
mmg sempoi..
sgt peramah dan baik hati..
dia peramah sbb ada bisnes sndr..
dia baik hati sbb bg saya A paper mgt dl..hi3..
dia punye sore..giler best!


teman2 yg sentiasa ada ngan saya..ira n sue..
mereka sgt memahami saya..
en tam percayakan dorg..
kalu nak kuar ngan dorg..
agak senang dpt permisi dr en tam..hua3..

abg rizam..
mmg mainkan peranan abg yg garang ms kami blajo dl..
mmg x berani ar kwn2 sekuliah nk wat hal ngan kitorg..
sbb abg ar slalu jaga kitorg..
temankan adik2nye yg gedix nie study..
blanje makan..buatkan assg..
wah! besar jasa abg rizam pd kami..

sesi berkarok berjalan ngan jayanye..
mmg best melalak..lepas tension..
lupa kjap prob yg bertimpa2..
jmp kwn2 dan lec yg bg full support..
teme kasih tuk sumer ini..
kowg mmg best!

No comments: