rakan2 saya

16 January, 2017

Outing

Dpt outing ngan awish arie nie..
Dia x mtk jalan jauh pon..
Kt SB Mall pon dah hepi giler..
Asyik melekat jer ngan abg fzul dia..

Tadi dia tanye..
If kami yg dtg tahfiz..
Nak kenalkan diri sbg apa?
Pak cik & mak cik?
Abg & kakak?

Entah ar awish..
Suh ngaku pak mak angkat ko jer ar..
Hik3

14 January, 2017

Bila Rindu

Bila rindu sggp korban rehat
Bila rindu sggp drive jauh penat
Bila rindu

12 January, 2017

Setahun Berlalu

Dah genap setahun slps saya wat prosedur laporscopy tue..

Masih x de kekuatan nak kongsi pengalaman nie..huhuhu

10 January, 2017

Selamat Hari Lahir Abg

Saya hanya ada dia
Dia hanya ada saya
Kami hanya berdua

Tapi sebenarnya
Kami ada ahli keluarga besar yg sgt sayangkan kami..
Kami ada rakan2 sekerja yang sgt menghargai kami..
Kami ada saudara kejiranan yang sgt memahami kami..

Bagaimana caranya lagi kami dustakan kasih sayang ini

Jangan takut..jgn risau syg..
Allah sentiasa bersama kita

Selamat Hari Lahir Abg
#09011983
#35Tahun

08 January, 2017

04 Januari Selamat Hari Lahir

Genap dah usia 34 thn..
Alhamduillah
24 thn lagi nak hadap sebelum pencen..
Moga dikurniakan kesihatan yg baik & umur yg panjang utk merasainya..hik3

Biler umur dah x bape muda neh..
Nak sambut2 besday pon malas dah..
Suprise2 pon x excited dah..hak3

Encik somi tanye ada pape plan x?
Ofkos ler x de kan..besday sndr pon nak kena jadi urusetia jgk ker??? adehhh

So hari itu,pagi gie keje dihantar..
Balik keje dijemput (syukur sgt dah tue) then trus ke Serai kt Empire Subang..sekadar makan2 cuit ckit duit bantuan khas yg abe jib kasik tue..

Dah settle makan sumer,staff Serai bwk kek & nyanyi lagu besday..
Giler excited! tp terbantut excited tue biler en somi wat muka blur & terpinga2
Rupanye.....
Untuk besday girl meja bkang kami nie hah! hak3
Aku pon enjoy nyanyi lagu besday siap tepuk2 tangan - cover malu kekonon en somi bersifat romantik suprisekan bini..hak3

Tq utk ucapan dr 3 org lelaki yg berharga dlm hidup aku..
En suami - atas ucapan bersemut itu
Adik2 - yg doakan kakak dorg nie kaya so dorg bleh tmpg sekaki..hak3

Aamin2..

Awish ke Tahfiz

Dia punye rindu lain macam..
Perbualan hari² kami dok berkisar tentang dia jer skrg nie..
Macam mana blaja dia..makan dia..tido dia..uruskan diri dia..
Dia mmg kami manjakan..
Sebab syg kami x berbelah bagi..

Hari nie dtg jenguk dia..
Anta jubah yg dipesan..
Berkaca mata nie..
Bersihnye wajah dia..tulus jer..

Selesa katanya blaja kt sini..
Ustaz dan kawan² semua baik²
Lega hati tisu mak² haku nie..

Redhakan hati serah padaNya..
Moga membesar jadi anak yg soleh..

29 December, 2016

Cerita di kampung

Sepanjang perjalanan dok bercerita tentang kisah zaman kecilnye..

Dok perambat kambing..berkubang dlm parit..abis digergajinye pokok pisang arwah tok mek..blum.lg cite terjun tingkap kepala jatuh dulu..aduhai..dah bleh bayangkan lasaknye anak haku nnt neh..hak3

Tok che makin sembuh..moga diberikan kesihatan yg baik utk tok che kami..insha allah..ada kelapangan..kami datang lagi..