17 September, 2017

Sambutan Hari Lahir September TK7

Aktiviti bulanan taman kembara 7 dtg lagi!
Kali nie kami meraikan september baby pulak ;)

Mmg meriah sambutan dr jiran kali nie..
Dengan selingan permainan utk anak2,mak dara dan juga para bapa..
Mcm2 ragam dpt dilihat..
Yang pasti semuanya gembira..

Moga ukhwah dijalin lebih erat dan sesama diperkukuhkan ikatan kasih syg sesama kami semua..

13 September, 2017

Sesi Terapi Mak Dara TK7

Bila kwn2 kejiranan ajak berkelah tepi taman..
Meriah jgk kan..memsg bwk makanan utk sesama dirasa..
Saya br blk dr umah mak ptg tue..smpt beli apam pisang jer..hik3

Seronok biler kita ada jiran2 yg best..
Bukan sekadar meriah berceloteh dkt group whatsapp..

Sejak pemergian arwah jiran kami..
Bagai bawa satu perubahan dlm kelompok kejiranan kami nie..
Msg2 makin mengambil berat antara satu sama lain dan jugak berusaha utk merapatkan ukhwah sesama jiran

Moga ikatan ini lebih erat dan berpanjangan..

09 September, 2017

Malam Minggu Be Like

Sowg penat baru blk dr ride moto ngan kengkawan ptg tadi..

Yang si kenit nie plak penat sgt ler kekononnye baru balik dari berdatingan..

Oleh itu..malam minggu ku kali nie..dok.mereput jer ar sensowg..hik3

07 September, 2017

Biar Hatiku Dilukai

07.09.2017

Biarlah kita diperli dari dimaki
Biarlah kita dipersenda dari dihina
Sekurangnya kita masih dilayan secara baik dr zahirnya walau hakikatnya sakit terhiris batin ini.. Maafkanlah..
Memaafkan mmg tidak dpt mengubah masa lalu
Walau x dpt memudarkan parut luka hatimu
Namun
Akan memudahkan masa hadapanmu

17 April, 2017

Xtvt Riadah Geng Mak Dara

Untuk 2 kali wikend nie..
dapat ler join xtvt riadah kt taman perumahan kami..

berzimba ko!
ingat gedik² menari jer..sekaliiiiii..
br 2 lagu x smp 10 minit..
berpeluh dah mcm mandi air hujan..hak3

seronok join ramai2 riadah ngan jiran2..
minggu pertama dok segan lagik nak gerak2 badan sbb dok terkial2 ikut step tecer ana tue..
msk minggu ke 2..
dh bleh follow step & enjoy sesi riadah tue..

moga terus beristiqomah ler nak riadah utk minggu2 mendatang..
penat? abis sakit urat2 otot sumer..hak3

sekian

20 January, 2017

Bile Kekonon Rajin

Bsok last day audit..
So aku ngan pepoyonye siapkan segala nota exit utk esok ngan kadar segera..

Tapi aku lupa..
X semua org poyo keje cam aku..
Ada jer yg lg 15 minit nak blk dah siap2 kemas meja..
Bergegas nak blk utk 'punch card' kt rumah plak..
Masa berkualiti utk keluarga konsepnye..yer ker??

Aku smp sblm pkul 6ptg lg tp mgkn jam dorg 30 minit lg awal dr jam aku..
Oleh itu,redhalah kete itu bermalam di situ..

Call en somi,lepas kena sebakul dua kata2 curiga segala..
Dengan penuh hampa dia jemput aku..

Katanye aku ngan masalah tah pape berpisah tiada..
1. kena kunci dlm opiz..
2. kena kunci kt bilik meeting ngan auditi
dan terbaru masuk senarai
3. pintu pagar dah kunci so kete x bleh kuar..

Sekian,cerita hari khamis aku

16 January, 2017

Outing

Dpt outing ngan awish arie nie..
Dia x mtk jalan jauh pon..
Kt SB Mall pon dah hepi giler..
Asyik melekat jer ngan abg fzul dia..

Tadi dia tanye..
If kami yg dtg tahfiz..
Nak kenalkan diri sbg apa?
Pak cik & mak cik?
Abg & kakak?

Entah ar awish..
Suh ngaku pak mak angkat ko jer ar..
Hik3