28 February, 2011

bila sek cuti? (kelantan)


26 - 28 dis 2010
cuti sek nak abis dah..
saya harus anta aina blk ke k'tan semula..
sebulan dia ddk umah mak di sg buloh..
sya harap dia hepi saya bwk dia bercuti spjg ddk kat kl neh..

2 org bdk debab yg golap..
terkejut mama aina tgk anak dia..
1. dh debab - kuat mkn kat umah mak..
2. dh itam legam - penangan mandi di bg water park..
ternyata aina sedih biler kami blk..
dia dh serasi ngan kami..zaim lg sedih..
nie ar satunye kwn yg dia ada ms dtg umah mak dl..

ptg tue kami gie mandi2 kat pantai sri 7..
puas gak ar dorg mandi manda kat cnie..
ms blk k'tan sblm nie..
x smpt mandi sbb dh lewat sgt..
esoknye..
saya smpt singgah ke umah abg ngah dl..
tmpt wajib dikunjungi kalu blk ke k'tan..
sblm tue..saya ke pengkalan kubor dl..
sopping puas2..ha3..
adik saya aiman yg plg 'hangin' ngan kakak dia..
kakak dia dok bercite pg merata tmpt..
dia just lepak umah tgk kartun spjg cuti sek nie..
x pe aiman..kasi hilang lasak dl k..
pas nie akak bwk aiman plak..
siri berjalan cuti sek yg best!
hrp2 cuti sek thn dpn ada ar rezeki nak jln2 lagik..
kasi kumpul duit menggunung..
hujung tahun kita pg bercuti!

No comments: