01 March, 2011

sambutan besday pertama kali


23 dis 2010
sambutan besday abah mertua & danial..
yg pertama slps saya bergelar menantu bongsu abah..hi3..
majlis kecil-kecilan family kat pulau indah..
best! sumer blk..sronok biler sumer dpt berkumpul..

hepi couple..
saya sgt senang ngan adik ipar n biras saya nie..
mudah di ajak berbincang..x byk bunyik..

kakak en fzul bersama hubby..
orgnye kecik molek jer..
anak dh 2..yg sulung dh darjah 6! caya x? hi3..

04 jan 2011
sambutan besday pertama saya sbg pn isteri..
walau dh bertukar status..
saya masih seperti dl..
masih manja ngan mak suh celebrete besday saya..
dr saya umur sethn hingga 28 thn kini..
mak x penah mis wat sambutan besday tuk saya..
dan tuk adik2 saya juga..
syg mak!
special thanx tuk en pzul..
yg sponser segala2nya..hua3..
kenyang org sg buloh mkn mlm tue..
patutnye saya amik cuti kan..
takot ada yg jeling plak nnt..
asyik cuti sajer dia nie..hua3..
saya suka ais krim..
en fzul suka kek..
perfect match! kek ais krim..
saya x penah beli kat BR sblm nie..
jadik redha jer ar ms bayo kat kaunter..hi3..
11 jan 2011
besday en fzul adalah pd 09 jan 2011..
tp ms tue kami di t'ganu..
ada urusan ambik kad nikah kami..
kami berdua jer sambut besday kat umah..
makan kek sesama..
buat kali pertama juga..
saya masak sepenuhnye! lauk pauk 3 jenis..
kalu x tue..just masak nasik jer..hua3..

nie ar akibatnye kalu hanya makan ber2..
jenuh saya nak abiskan kek ais krim neh..
lama jgk dia bertapa dlm peti ais neh..
setelah 3 wik..kebetulan adik bongsu saya dtg..
yes! busu tolong settlekan sumernye..hi3..

No comments: