08 March, 2011

majlis bertandang (khatam quran)


13 februari 2011
majlis bertandang dimulakan ngan majlis khatam quran..
anak buah en fzul..
danial farish irfan bin syafarin nazri
mak ai! panjangnye nama ko abg!
alhamduillah..di usia 11 thn..danial dah khatam quran..

majlis khatam dimulakan pd jam 10.30 pg..
turut meraikan majlis ini..
kumpulan marhaban dr..dr..dr..alamak lupa!
maaflah ek..saya conpius nie..
kumpulan dr kg sg sireh ker dr meru..
tp group mak cik2 nie mmg best..hi3..

danial yg ms nie dh biru hijau muka dia..
saya suh senyum pon dh mcm kelat jer..
suh mummy dia ddk kat sblh..
bleh plak mummy dia simpul anak dara kt tepi pelamin..

part saya suka kumpuln marhaban nie..
dorg diiringi ngan alat2 muzik..
bagi memeriahkan lagi majlis..
bersungguh2 okeh mak cik2 nie..
color baju pon ikot tema majlis kami..
majlis berjalan lancar..
alhamduillah..pas kawan danial temankan ddk sblh..
makin confident danial alaunkan ayat2 suci..
kalu saya tau situasinye gnie..
baik saya suh abe ngan zaim apitkan dia..

ikot plan asal..
saya turut terlibat dlm majlis khatam nie..
tp kesihatan diri amatlah x izinkan..
saya kan dtg bulan ms nie..
haruslah jd tkg snap pic sajok..
tgh ralit snap gambo bagai..
saya di cuit oleh mak andam!
"along cpt! akak nak make up kan ko neh"
x sedar saya..jam dh pkul 12.30 t/hari..

No comments: