31 March, 2011

cite lemau part 4: suatu ketika


suatu ketika..
saya penah blajo kat fakulti nie..
bukan setakat belajar akademik jer..
blajar bercinte jgk kat cnie..hi3..

suatu ketika..
saya pengunjung tetap library nie..
bukan setakat ulang kaji pelajaran jer..
tapi saya 'dating' jgk kat cnie..
yer ar..ms tue en pzul x de byk duit..
nk bwk jalan2 slalu..
sbb gedix jgk nak berkepit..
study ar kami kat library neh..hi3..

tmpt dating kitorg adalah di lumut..
jarang lepak kat ipoh sbb ongkosnye lebih ckit..
kalu lepak lumut..tgk pemandangan indah laut..
sambil2 tue pegang buku baca nota..
adoi..datingkah itu?

minah kenit x sabo nak besar..hi3..

di dataran lumut..

saya wif abe yg kekenyangan layan abc special..

awish bersama kaki buli..

kalu saya berkesempatan ke sri iskandar..
saya pasti akan singgah di medan selera sri iskandar..
ada satu gerai brader nie..nama dia abg zam..
dia punye masakan..mmg meletop..
biler ketika kami kaya (dpt ptptn) merasa makan sesedap kan..
kalu x,hadap jer ar lauk kat dining hall tue..

en fzul masih berhubung baik ngan abg zam neh..
ms kami di sem akhir..en fzul jual nasi goreng kt hostel..
dorg pakat kuar modal..x salah saya dorg berkongsi 4 org..
abg zam nie ar yg jadik supplier diorg..
agak mewah jgk ar saya ms tue..
hari2 makan nasi goreng free yg sedap! hua3..

salah satu
menu yg sedap kat cnie..
nasi gulung!
nasi pataya yg disirami ngan kuah paprik..
adoi..masih terasa kesedapannye..hi3..

tujuan utama saya ke uitm sri iskandar..
sbb nak anta lappy cousin saya aiman..

sronok sgt kami bercite ngan adik2 kenangan kami di sini..
lupa saya nak snap pic dia..
sori ar iman ek..len kali akak cite pasal ko yer..hua3..
kenangan suatu ketika mmg susah nak di lupakan..
p/s: teme kasih pd mak de ibu im
an yg sponser petrol n tol kami..

1 comment:

Areyou Callypso said...

HURM.. KAN?? KADANG2 AKU PON LEY SENYOM SORANG KALU INGAT psal kenangan2 nih ina... ada manis.. ade pahit..ade masam..... tp bile dikenang itulah kenangan terindah.. huhuhuhu