09 March, 2011

majlis bertandang (sanding)


pelamin kami tuk majlis sanding!
sudah bertukar wajah..hi3..
mmg pok su yg nak wat pelamin cam nie..
pok su jgk yg sponser 2 set pelamin kami..
teme kasih bebyk pok su..cyg bangat sama kamu!

nie ar team pok su..
yg siapkan pelamin impian saya..
walau sedikit x cantek dr ketinggian blakang tue..
saya suka jer..x kan nak naikkan plak atap umah kan..
tuk rekaan pelamin adalah sentuhan pok su - 019-2627404
tuk rekaan bunga2an yg fresh neh sentuhan king - 012-6204958
kecontact ar dorg..
harga pasti terbaek!

kami berarak ngan paluan kompang adik2 tmn nie gak..
dlm pkul 2 ptg..ngan panas terik membahang..
giler lencun saya masa nie..
pengapit aka kekasih gelap hati dok lap jer ar peluh..

kami pakai sepersalinan merah menyala + hitam..
mmg lari tema ckit..maroon + gold..
sbb saya x suka sgt baju yg kami pilih sblm nie..
so,mak andam kebetulan wat baju baru..
haruslah saya sambar dl kan..
jadi perantin pertama yg pakai baju neh..hi3..

saudara mara yg meraikan kami sgt ramai..
jika mlm berinai saya sedih sbb hanya mak yg dtg..
majlis kenduri nie..23 buah kete full sedara saya dtg!
dr keluarga n9 dan juga keluarga t'ganu..
sama2 memeriahkan majlis kami..
alhamduillah..sgt2 syukur..

ms sanding..
memasing dah berpeluh2..
sgt terasa bahangnye ddk kat pelamin nie..
ira jadik mangsa hembusan kipas mama yg kuat..
saya suh dia halakan kipas tepat pd saya...
abis ko terbang2 sumer tudung..x kira! saya kepanasan..

abah jadik org pertama bersalam2 ngan kami..
masa DJ panggil abah..
abah terkial2 sbb sblm nie x penah jd yg pertama..
dtg melulu kat kitorg..salam2 then trus blah..
ketawa besa sumer ms nie..terkial2 kak anor bg bunga pahar..

ms nie ada kekecohan ckit..
mak ngah saya kan x brapa nmpk..
abis segala bahan renjisan kat tgh2 tue berterabur..
tetiba saya nak beraksi sbg akak yg garang..
"nape x de sape nak pimpin mak ngah neh!"
kesan dr kejadian itu..
bertambahlah seri pelamin kami ngan taburan mawar..
yg karpet pon wane putih..ada taburan mawar merah..
mmg kasi effect cantek kat ctue..hi3..
pic nie aku paling suka..
gambar kenangan ngan kwn2 plk..
teme kasih byk2 sbb dtg..
buat kwn2 batch sek/uitm perak/court/miti..
sgt frust x dpt snap pic ngan korg..hu3..
nie ar pasukan kompang yg memeriahkan majlis kami..
pasukan kompang tmn saujana fasa 2..
br jer lg tubuhkan pasukan nie..
x salah saya..dlm 2 bulan sblm majlis kami neh..
kiranye kami ar perantin pertama yg dorg perform!
memasing kecik2 lagi..
antara umur 5 thn - 14 thn!
anak buah en fzul pon join jgk..
tue yg pakai bj melayu hijau..
kami di meja makan beradap..
backdrop adalah pelamin malam berinai..
adalah satu kebiasaan..
makan beradap adalah makanan..
hanya utk ditatap oleh perantin..
yg 'hadap'nye..org yg buat makanan beradap nie..ha3..

No comments: