10 March, 2011

majlis bertandang (potong kek)


saya suka hiasan meja mkn beradap ini..
sgt terkilan rasa di hati..
ms saya cbuk tukar baju..tuk acara potong kek..
ada yg berkenan ngan bunga hiasan meja nie..
tggl tiga sekwn jer nak wat hiasan pon.. ;(
rupa keknye tuk bhgn atas..
icing dia biasa2 jer..
yg isi kek tue yg best..
kek lapis sarawak okeh!
giler sedap..berulang saya dok mkn kek nie..

rupe kek yg di bwh..
adik ipar saya x sengaja penyekkan..
nk wat camner..dah x sengaja kan..
lgpon x nmpk..x de hal ar..
kek nie pon dia yg sponser..
saya senyum sajer..teme kasih yer..
saya rasa tuk persalinan nie..
en fzul 'kena' ngan gaya dia..
saya? hancus! x tau ar mana silap dia..
adoi! gelembong sana sini..
saya x suka baju neh!

saya bergambar kenangan ngan..
bdk sebilik en fzul ms kat uitm perak dl..
bdk sebilik saya jgk ms kat uitm perak..
kiranye rakan sebilik kami jgk bertemu jodoh!
hua3..kita suh diorg teman dating dl..
dorg plak yg sangkut! ha3..jodoh namanye..

ala kadar jer saya amik gambo nak baju neh..
rasa sgt x selesa dimata dan di hati..
tetiba rasa cam "salah pilih baju ker aku neh"
pada mulanye ms nak tukar baju tue..
bleh kami lupa baju tuk en fzul x disediakan!
saya dh tawar hati ms tue..mau cancel sajer bj biru neh..

mereka ber3 adalah penyelamat saya!
saya nak pg photoshot dah slps nie..
tp saya suka baju itu!
baju sanding masih ngan saya..
tuk aksesori bagai mak andam dah bwk blk!
camner nie?

inilah yg terjadi selepas itu..
sgt2 terharu ngan pertolongan kalian..
saya rembat tudung bawal mertua saya yg plg cantek..
mereka ber3 ar yg tolong saya guna pakai aksesori td..
mmg sgt kelakor ms nie..
ngan kelam kabut..
ngan pin tercucuk2 sana sini..
kasi selit sajer..janji cantek!
tq shila..tq kauthar..tq mis..tq DD jgk sbb x meragam..

2 comments:

TheFininfinity said...

ala takde ke gambar abg crin? hehehe ruginya tak dtg...

yaNa said...

exboss saya itu sgtlah pemalu arie tue..diam sajok..
dorg dtg pon kjap jer..pas mkn trus balik..cian dtg jauh2..muka sumer kepenatan..
papepon teme kasih sudi dtg..
sgt2lah hargai kehadiran dorg.. ;)