11 March, 2011

majlis bertandang (out do0r)


inilah insan yg snap pic kami sepanjang 2 hari majlis kami..
abg pojie yg mmg bebetul sporting..
dlm panas berpeluh..dia tunggu..
layan karenah tetamu nak jmp..peluk cium bagai..
dia tunggu..
blum masuk part dia dh adjust posing..
nak snap gambo..ada plak tetiba menyelit..
nak gambo sekali! ha3..dia sabor jer lah..
http://karyaconcepts.blogspot.com/
nie add blog dorg..
saya bekerjasama ngan abg pojie..
pape bleh ar contact dia tuk dptkan khidmat dia..
abg pojie - 016- 637 6602

nie antara hasil kerja dia..
kami outdoor pkul 6.30 ptg!
kat laguna park,pulau indah..
tuk pic pertama nie..
kowg tau x dia dok bergolek2 nk dptkan best shoot..
saya rasa jarak dia ngan kami dlm 12 meter gak ar..

abg pojie sukakan view yg nature..
semula jadi..diabg kita ms tuk suaikan diri..
dia juga suka kalu kita bersahaja..santai..
pape pon mmg saya suka ar kerja tgn abg pojie nie..




teme kasih buat sumer yg hadir majlis kami..
maaf byk2 if ada yg terkurang mana2..
pas majlis saya dgr cite ada yg makan berdiri..
ada yg x merasa lauk pauk sbb pjg sgt beratur..
ada yg x dpt guddie bag..
mtk maaf byk2 mana yg terkurang tue..

buat yg x dpt hadirkan diri..
saya harap doa kalian buat kami x putus2..
moga allah saje yg dpt membalasnye..

buat keluarga baru saya..
teme kasih tuk segalanya..
abg ali n mak long - khemah
kak anor n abg farin - photografi
abg ejal n kak zue - set karok/dj
ana n abg yani - kek kawen
pok su - the pelamin yg meletop!
mama - make up n baju2..
abah - semua kecuali diatas..ha3..

No comments: