07 March, 2011

majlis bertandang (malam berinai)


antara jiran tetangga yg memeriahkan majlis..
ms nie dorg tgh lepak2 layan karok reramai..

sekitar suasana majlis..
mlm berinai nie kami mkn nasi berlauk..
ada jgk mee kari + roti canai..
yg lain2..saya lupa menunye..
sbb saya pon x smpt mkn..hi3..
saya yg tgh siap2 dibedakkan..
giler melepak saya rasa..
saya lebih gemarkan make up yg nature..
biar x brapa melatop..tp just nice ngan kita..

nie pelamin tuk malam berinai..
build by pok su team..
sgt2 suka ngan kretiviti dorg!
tema tuk mlm itu..hijau lumut..
kami pakai persalinan songket hijau lumut gak..
nie ar team yg bersusah payah cantekkan pelamin kami..
pas majlis berinai..
dorg siap2 pasang tuk majlis sanding plak..
dgr khabar..smp subuh dorg beria siapkan bunga2 cucuk sumer..

majlis berinai start kul 10 mlm..
famili saya dtg lambat ckit..
last min br mak tau mereka di jemput..
igt tuk sedara mara jer..
ah sudah! x prepare pape..
gamaknye satu kete jer yg dtg..
sedeh? sgt sedeh ok!
tp x pe..mak tetap dtg jengukkan muka..

bersama mertua..

biras abg farin ngan kak ipar kak zie..
x lupa gak umairah tomey..

abg ipar faizal ngan biras saya kak zue..
baju kak zue dlm gambo jd biru..
sebenarnye baju tue wane hijau!
katanye camera sya yg salah..hi3,..

mlm tue adalah malam penat..
sbb saya demam ms nie..
ptg sblm majlis tue..
saya hanya mampu tido sajer..
harap2 bleh ar segar kjap ms sanding nnt..
walau muka gembira senyum sajer..
rs nak pitam sbb x larat demam tue..
tuhan jer yg tau..
majlis tuk sekali seumur hidup kan..
haruslah redah jer kan..

No comments: