28 March, 2011

cite lemau part 1: lawat wan teh di hkl

wan teh saya msk sepital kl arie tue..di wad icu..agak kritikal..
slps 3 hari..alhamduillah wan teh di tmptkan di wad biasa..
mak tepon saya ajak lawat wan teh..
saya dpt green light dr en pzul..
berdesup jd driver pak teh ngan mak ke sana..
wan teh saya nie ddk sesorg..
wan teh ddk kat greenwood..
x de sape pon tmnkn dia..
mmg dia pon x mau susahkan anak n cucu..
dia lebih selesa ddk sndr..

tapi biler dh sakit cam gnie..
sumer pakat risau..
memasing offer suh ddk ngan dorg..
pas kuar hospital nnt..

tp wan teh lebih selesa ddk sndr..
nak wat camner..ikutkan ajelah..
jalan terbaek..memasing wat jadual..
lawat wan teh setiap hari..
tgk apa keperluan yg patut tuk dia..

sekurangnya cucu2 wan teh patut rasa bersyukur..
sekurangnya mereka masih di beri kesempatan..
dapat jaga sendiri nenek dorg..
saya? diusia 19 thn nenek saya dh x de..
x smpt saya nak tabur budi baik padanye..
al-fatihah buat wan tersayang..
terisah bt pe'ie

No comments: