28 March, 2011

biler di luar kawasan..

dh lama x update blog dlm 2 wik nie..

saya outstation ke hulu langat..

arie2 berulang alik..

penat tue mmg agak penat..

masa zmn anak dara dl..

kalu outstation..saya suka stay kt sana jer..

x kisah ar ddk budget hotel @ homestay..

janji saya bleh smp awal n balik lmbt tuk siapkan keje cpt..

sejak ada kwn sekatil nie..

agak payah ar..

selagi boleh saya cuba tuk kembali ke umah..

walau grk pagi dr umah 6pg then smp umah blk 9mlm..

adoiii..agak mengah jgk nak travel jejauh nie kan..hi3..

arie tue saya ada lawatan odit di klinik gg batu 14 hulu langat..

dikesempatan itu..

saya lawat ibu pada rakan sekelas uitm dl..

umah nie byk kenangan pd geng2 saya..

ms cuti sem..b4 blk umah memasing..

kami lepak kat cnie dl..

kalu musim buah! lagi hebat..

abis sume rambutan..durian..manggis..

kami sesah..be memasing teringat kt umah sndr..hi3..

kalu x de musim pon..

kami layan mandi kat sg congkak..

x pon berendam kat kolan air panas..

ibu rakan kami nie mmg best!

dia layankan sajer tekak kami nak mkn apa..

kalu 9 org..9 lauk jgk dia sanggup masak!

aduh..teringat saya jasa baik mak..

antara geng saya di uitm dl..

kami 12 org sumernye..

yg slalu join xtvt sengal nie..

9 org sajok..yg lain jarang nak join..

umah yg saya pegi tue..

umah nor ziana..yg kedua ddk tgh2 yg sengeh tue..


walau dh lama x dtg jenguk mak..

mak ana masih igt saya..

masih igt kisah cinta berzmn saya ngan en pzul..hi3..

kata mak..kawen jgk kami..

syukur..jodoh drNya jua.. x sabar mak nk timang anak kami..

sure debab jgk..ha3..


gtue ar cite bile saya gie outstation..

tajuk utama mmg slalu larik dr jalan cite..

nak wat camner kan..

nie kan blog saya..

sesedap rasa ar nak tulis apa kan..x gtue?

No comments: