23 February, 2011

mereka berjaya..saya berbangga!


sebahagian dr rakan2 sekuliah saya..
selama 4 thn kami sama2 belajar..
wat assg + test + presentation sesama..
sanggup korban cuti + ms ngan famili..
byk lg yg kami kena korbankan..
sumernye demi segulung ijazah..

harinye telah tiba..
smp jua ms yg ditunggu2..
akhirnye rakan2 baik saya..
lin : sue : ira
berjaya mengradekan diri pd 02 dis 2010..
saya?
sangkut lg satu sem..
rs cam x mau kenang jer cite tue..
x pe ar..mgkn x de rezeki saya..
namun..
saya turut berbangga..
dengan kejayaan mereka!
saya juga kini dah tamat pengajian!
iallah bulan mei nnt..
giliran saya plak konvo..
inilah hikmahnya..
DIA beri saya peluang..
peluang berkonvo sbg puan isteri..
sgt2 berhrp..
saya juga diberi peluang..
saya naik pentas bersama 'buah cinta' kami..
iallah
doakan yer!

No comments: