04 April, 2009

great saturday!


pagi2 lagik mak dah tepon..akak nak blk umah kul baper? jadi x pg kenduri amy?
amy nie jiran aku dl..skrg famili dia dah pindah..dah lama jgk ar..en mokhtar n wife jer yg x reti nak pindah dr cnie..suka sggh dok kat cnie..

pas gosok baju sumer,aku pon grk dr shah alam..janji ngan mak,pas dorg blk dr kursus haji,aku jmp mak trs kat weeding event tue..tapi aku kn pick up kak siah dl kt opiz abah..minah nie x mau ikut ar plak g kenduri cz dia pakai suar..kena ar plak anta dia dl..pas tu aku kaut danial jadik partner aku..

dah kawen dah,adik amy aku neh..jarak umur kami jauh ar jgk kot..kak ayu dia baya aku..dorg nie adik beradik berderet pompuan..jeles aku,x de beradik pompuan..lawa2 plak tue..weeding event amy mmg meriah..walau hujan lebat mencurah2,org tetap ramai yg datang..hujan rahmat namanya tue..skrg mmg slalu sgt hujan..x kira musim dah..
kat weeding nie jgk,aku dapat jmp ngan jiran lama,cik normah..nie kira mak angkat ucu (dik li) ar..sayang sungguh dia ngan ucu dl..if ucu nangis jer,dr umah dia dah berlari nk amik ucu..


aku n rakan zaman kecikku..ayu..


mak n last team gosip cik mon,cik normah n mak aku ler..

dalam dok sedap bedal mkn ngan danial,mariati cal..dia tgh hang up ngan ayu n yan! wah geng sek tgkt 3 dl neh..mariati invite aku join sekali..just nak lepak2 n bgosip2 kenang zaman sek dl2..best tue kalu diborakkan balik citer lama..byk kenangan manis ms kat sek dl..kalu diingatkan blk,mau sengih sorang2..

ms aku ngan meeza smp MCd kota d'sara,just ayu n yan jer yg ada..atie dah chow..dating ngan tunang kot..org masih 'panas' bertunang,syok ar lagi nak slalu dating..hahaha..
kitorg lepak kat ctu punye ar lama..smp awish dtg kat aku n bisik 'atak,byer kito nk gigie itano neh,ame ar awish unggu (akak,bila kita nk pg ikano neh,lama dah awish tggu)'..cian kat awish,pas jmp member,aku tgglkan jer adik2 kat kak siah..aku bantai borak ngan bebdk nie smp x igt org lain dah..

yan,eina,meeza n ayu..dr form 2 kitorg sekelas..



pas sesi gambo n laga2 pipi sumer..aku pon grk ar bwk rombongan che yana ke ikano..ramai giler org shopping! byk duit dorg neh..x mau bagi kat aku yg miskin nie ke wat zakat?
sronok bwk adik2 berjalan..dah lama x bwk dorg kuar..aku suka tgk dorg hepi,berhabis duit pon x pe,asal dorg sronok..tgk dorg ketawa dh cukup bahagia wat aku..cian gak dgr mak cite selam aku g course,dorg dok umah jer time weekend..main PS2 smp lebam..
btw syok sggh sabtu kali nie..
bleh wat 3 pekara best dalam sehari..

2day is great saturday!

No comments: