29 April, 2009

ramalan hari lahir

nie aku copy dr facebook aku..aku x paham sgt bahasa dia..nie ramalan dr prof jawa dr indonesia..

marliana baru meramal pekerjaan berdasarkan hari lahirnya.

Hari kelahiran Marliana Mokhtar adalah hari Selasa. (btul aku lahir selasa)
Berikut ini adalah analisa pekerjaan yang cocok untuk Marliana Mokhtar :

Kamu cocok bekerja pada bidang Kesehatan, Poliklinik, Rumah Bersalin, juga sebagai Dokter dan Dokter Hewan. (eeeii,aku takut tgk darah..camner nk jd doktor?)

Dunia pembangunan sebagai Kontraktor maupun sebagai Insinyur Perancang, juga dapat menjadi Guru atau mempunyai sebuah Biro Kursus yang besar, jadi Pedagang dalam Perdagangan Umum dan menjadi Pembela Perkara. (aku mmg nak sgt jd cikgu!)

Namun sesuai dengan jiwanya yang tidak komerisal demi kepentingan orang lain, pekerjaan yang paling cocok adalah Pembela Perkara, mendirikan Biro Pengacara atau LBH.

pape pon,layan kan aje..
jgn percaya sangat ramalan2 nie..x elok!

No comments: