22 April, 2009

lepas geram!


sepatutnya pagi nie aku ada paper far..paper accounting..sumer dah tau prob aku,nape aku x take paper tue kan..so aku lepak kt umah jer ar..dalam kul 9am gitu,sue roommate aku yg kebetulan x pg keje (ponteng kot minah secretary nie)...racun aku pg werehouse sale metrojaya kat stadium melawati,shah alam..x jauh sgt ar stadiun tue dr umah aku..


yg baru merah tu sue,kat dpn plak ika..x menyabor nak borong perfume ..

tapi aku x gaji lagik..gaji masuk bsok..nak shopping apa yg rm100? aku call en tam..wat suara sedih,n mtk peruntukan dr dia..en tam gaji awal ckit dr aku..setelah sesi pujukan selesai,aku pon join sue n ika,kwn sek sue ke stadium melawati..kami ber3 nie mmg x sihat sumenye..tapi kerana sale,kami gagahkan jua..hahaha...
umat manusia punye ar ramai..aku x rasa yg dunia kini mengalami zaman kemelesetan ekonomi..org amik brg x yah belek2 dah..trs kaut jer mane yg berkenan..tapi barang2 kat cnie mmg murah giler..sue ngan ika beratur panjang nak msk tmpt jual perfume n kosmetik! aku x minat sgt item cam tue..
aku gie kat centre area,yang mane jual baju2 n brgn yg lain..mmg rambang mata tgk baju2 yg branded jual murah2..kasut plak lagi ar murah giler..tapi sumer high heel,malas aku nak beli..nnt senasib ngan kasut2 yg sedia ada kat bwh katil aku tue..hahaha..
hampir 2 jam gak aku kat sana..org makin ramai..aku dah mula sesak nafas duk kat cnie..arie dah makin hampir ngan lunch time..org2 yg keje arie nie dah mula berpusu2 nak shopping jgk..aku malas nak tgk2 brg yg lain lagi..aku trus beratur tuk wat payment..kejap jer aku beratur,staff metrojaya mmg cekap wat keje..
nie ar hasil borongan aku..
dr stadium,kitorg trus ke UMW..sue anta perfume yg dia beli tuk bf dia..asyang sue kat bf dia..
aku? abiskan lagik duit en tam adalah..hehehe..

No comments: