13 July, 2011

tahniah sue & zali


selamat berbahagia sahabatku suhaila..


sue nikah pas solat zohor..
pkul 12t/hari saya br nak amik lin dikeramat..
pas tue nak bergegas ke sekinchan!
ya allah..doa kami moga cpt ar smp..
x mau terlepas saksikan saat2 sue jd milik org lain..
dlm resah..dlm gundah..
kami selamat jua smp sblm majlis..
alhamduillah..

perantin laki yg tekun dgr khutbah nikah..

kami dayang2 tmnkn sue..
hepi sue ada kwn yg tmnkn dia..
saya x merasa..mgkn sbb jauh sgt nikahnye.. ;(

ms dgr khutbah nikah nie..
saya rasa cm diperli2 plak oleh tuk kadi tue..
bukan apa..isi kandungan khutbah itu..
lebih menjurus kpd ketaatan isteri terhadap suaminye..
adus! terasa terkena ar plak kan..
saya syok hepi2 ngan kwn2..
en somi saya kena tggl kat umah..
bkn kat umah! tp dia keje okeh ms tue..

majlis batal air sembahyang..
seutas gelang emas buat isteri..
dan cincin perak buat suami..

ira..
i'll be next! chayok2!

ira n sue..
sahabat susah senang..
ada kalanya gie kelas sesama..
sbb dorg ddk dkt2 puchong sana..

lin n sue..
sue mmg rakan setia lin..
dorg sesama amik paper tanpa mizz..
yolah kami ber4 slalu clash paper..

kami keduanya dh puan.. ;)
doa saya moga 2 rakan kami akan menyusul..
saya doakan jgk moga sue bahagia bersama zali..
saya hepi kalu sumer kwn2 kami hepi!

bilik tidur perantin..
wow! sgt cantek meh..
feeling perantin baru..hua3..

No comments: