05 November, 2013

Keje Luar - Body Guard

Smlm gie keje saya ditemani ngan body guard..maklumlah..saya berulang dr port klang ke jasin melaka arie nie..mkn perjalanan 400km pegi balik..gie keje pepagi..kerah otak..then balik ke umah balik..meletihkan bagi saya..tp biler ada peneman nie..terhibur jgk hati saya..

Awish nie mmg jd peberet saya tuk tmnkn saya sbb dia x byk bunyik..senang nak dijaga dan dgr cakap ar org kata..dlm kete..bg dia tablet..leka ar dia main game..kt tmpt keje..hulur kt dia laptop..main game aje ar smp ke sudah..tapiii..biler dia jmp yg paberet dia..abis ar saya kena pau..ha3

Utk gembirakan awish yg kelesuan temankan saya kt tmpt keje..saya bwk ar awish jalan2 kt banda hilir..trafik padat dan org ramai..mgkn jgk cuti umum maal hijrah..kami luangkan masa sekitar sejam kt area ctue dan beransur pulang ke port klang..cian plak en somi tggu nak ajak makan bege bakar kan..

Alih2 bege bakar dah tutup awal..stok abis..rasa nk bakar jer kedai dorg..ha3..sekian

Salam Maal Hijrah dr kami sekeluarga..

No comments: