30 January, 2009

3 tahun aku tunggu!




Dah lama aku nantikan saat nie..
sebulan lps masa aku tgk result interbiu kt com kak faridah,
hati aku cam nak tercabut je..
aku terlalu mengharapkan ada sinar baru dalam idup aku..
alhamduillah,Allah mendengar bisikan hatiku..
aku dapat job tue!
kak yam menangis tanda syukur..
aku? cuba tahan tangis,tapi x tahan beb..
sume bartalu2 datang kat aku ucap tahniah!
kak zan yg paling suke..
dia tu cam mak aku dah..
antara pembakar semangat aku kt opiz..thanx korg!
(dr kanan k.yam,k.tie,k.aisyah,mas n jai)


Aku cal abang,
bagitau new best tu
,abg pon hepi gak cam aku..
aku tau dia pon harapkan yg sama..
rezeki bertunang katanya.. hehehe..


Abah dah dapat jangka aku dapat..
dia tau aku bleh wat..
mama? biasa ar ratu airmata famili kami,
nangis dalam gembira..
alah ma tu,sume part nak nangis.
.tapi mak tu je ar mak yang aku ada..
layannn jeee...


adik2 aku sume hepi gak..
siap tanye bila nak belanja.
.tue je ar keje dorg..
makan n makan..
hepi pon makan,sedih pon makan jgk.
tapi aku sorg je yg membesar! x adil btol..

No comments: