30 January, 2009

TuNaNgAN

org kuat kndr kami..thanx!
tmpt bersejarah...
saja berlakon..practice..
with ayh razak n family.

hantaran dr abang..cantek..thanx!

26 syawal arie tue kat kg mak aku,
ramai yg datang..
mak aku wat open houz besa thn nie..
aku pon x sangka meriah cam tue sekali..
igt wat kat kg,bleh ar wat majlis simple je..
tapi terlebih sudah..

x pe ar, yg penting famili aku hepi..
tu pon dah cukup bg aku..
setelah 6 tahun aku ngan abg couple,
finally kitorg ditunangkan..
persiapan aku sederhana je..
masa 2 busy nak final exam..
so kami wat apa yg terdaya je..
Rancangan tunang nie
 dah lama abg cakap kat aku,
tapi aku je yg wat bodo..
aku ingat dia main2 je..
x sangka plak kali nie betol2..
aku?
On je ar..
pas majlis merisik 24 ogos
kat umah parents aku,
so org tua kami tetapkan 26 okt
tuk majlis bertunang..



opss mek yah n bakal menantunya..

byk kenangan aku kt umah pusaka nie..
walau dia dah x ada,
tapi dia x penah luput dalam ingatan aku.
.x penah!
pemergiannya bagai satu hikmah tuk aku..
abg yg temankan aku dr itm perak
blk kg N9 masa hari nenek aku 'pergi'..
dari situ ar aku tau abg serius ngan aku..
aku mmg sedih giler masa tue..
x tau nak wat apa dah..
terkilan sgt kat hati nie
,x dapat tgk dia wat kali terakhir.
Aku mmg nak bertunang kat umah arwah nenek aku..

Ish melalut plak aku..
sedih ar plak bila teringat kat dia..
sbb tue ar aku nak wat gak kndr tunang aku kat sini.
famili abg pon suke dtg cni,damai je..
suasana kg kata dorg..
pape pon aku teruja sgt ayah razak,che nah n nisaq dtg!
tq a lot for coming..
thanx jgk kat sume sedara n
adik2 aku yg jayakan majlis kami..
tq bebyk..

Mohon aku pada sume ,doakan yg terbaik buat kami berdua..amin...


No comments: