01 December, 2009

hepi besday anyah


pertemuan 2 kwn yg dah lama x jmp..
mmg lama weh..
aku pon x sedar bila last jmp nazreen nie..
kami kwn ms sama2 jadi sukarelawan PSN dl..
lama dah..mau 5-6 thn lps..
berkwn baik..penah satu opiz..
byk kenangan pahit suka aku ngan nazreen nie..

pertemuan kali nie bukan suka2..
1.sbb nazreen nie nak kawen! so,dia nak anta kad jemputan ar kan..
2.sbb arie nie BESDAY ANYAH! hi3..mean besday nazreen ar..
yang ke 27 thn..aku call anyah cz ini adalah nama manjanye di umah..
ha3..kantoi sudah.....

agak lama kami berborak..
dr satu topik ke satu topik..
topik geli2 ke topik serius..
serius tuk pikir masa depan..
uik..makin pro ar kita berbicara skrg nie..
dah x ada topik gosip2 artis dah..
ha3..

p/s:
anyah..aku tau ko baca blog aku nie..
sbb ko yg bgtau smlm kan..
weh! aku dah mula windukan ko!
selamat pengantin baru sis..
hepi besday my darl!

2 comments:

nazreen said...

haha...kantoi sudah nama manja aku
anyway tq ye long belanjer mamam2..siap dpt kek yg cute
best giler dpt jumpa ko...wpun ko xnk jd pengapit aku..janji ko dtg mjls aku..hehe

yaNa said...

bukan x mau jadi pengapit ar..
ko comel sgt..
nnt org x tgk ko,tgk aku plak..
ha3..