02 April, 2011

selamat hari lahir mak! & abe! @ ice room


hari nie besday mak!
en pzul plak on duty kan..
haruslah tggu sang somi blk keje..
blum sempat abiskan lelah keje..
saya paksa dia siap laju2..pas solat maghrib..
berdesup lari blk sg buloh!

utk bulan april neh..
ada double celebretion..
besday mak dan abe..
kalu tahun2 lps..sambut asing2 sbb abe x mau tmpg besday mak..
thn ini abe perlu akur..
no more single besday party..
akak ko dh botak nak kuar belanja! hua3..

biler dh berkongsi nie..
agak syok ar jgk layan tmpt makan yg best kan..
kali nie kami makan2 kat ice room..di kota damansara..
bg yg berada di sekitar sg buloh, kota damansara n sewaktu dgnnye..
lokasi ice room nie bebetul dpn giant kota damansara..
okeh! sila carik sndr..

bagi yg gemar layan selera org puteh..
sesuai ar dtg ke sini..
ada jgk hidangan melayu..
nasi goreng dan jugak nasi lemak..

tapi menu utama dia adalah variasi ais krim yg unik..
antara flavor yg saya minat..
1. kacang
2. blueberry
3. strawberry
x salah saya ar..ada lebih kurang 12 ais krim sumernye..
yg wat dia unik adalah kisaran ais itu sndr..

kowg penah mkn ayam rebus kan?
alah kalu kita mkn bihun sup..ngan ayam rebus..
ms kita carik2 isi ayam tue..
cam tue ar jgk corak kisaran ais neh..
kowg paham x?
susah ar saya nak explain..
ada kesempatan..kowg rasa sndr ek..

papepon..sambut besday ngan family mmg best!
sekali sekala sambut besday kat luar syok jgk kan..
apalah salahnye..
buat mak sndr kan..setahun sekali plak tue..
gembirakan hati mak..kasi mak rehat kjap..
asyik dia jer yg masak slalu kan..
nak merasa saya yg masak?
meh ler saya belanja makan..
confirm sedap! hi3..

kalu kowg prsan..
nape baju adik2 saya nie lain2?
sbb saya dah pegi berkali2 tmpt nie..
cuma x smpt nak post n3 neh..
oleh itu..kita rojakkan sumernye..

hepi besday mak!
moga pjg umur dan murah rezeki..
advance besday tuk abe!
moga jd anak yg soleh..iallah..

No comments: