04 March, 2010

lagi kwn aku kawen..huda mazli


lagi cite kwn2 kawen..
kwn sek rendah smp men dl..
huda mazli..
walau x rapat ms sek dl..
tp parent kitorg cukup rapat..
rakan kariah surau..hi3..


n plg syok..
aku jmp ngan kwn lama..
lili juliana! mmg sgt2 lama x jmp dia..
skrg sudah bergelar mummy k..
sgt comel pipi bbynye..
n sgt ramah bertegur sapa juga..
mcm mummynye jgk..

kebetulan ms aku smp..
aishah,ida n adiknye pon br smp..
aku tgglkan boypren aku jap..
then trus join dorg! bleh x?
hi3..
bila pompuan2 yg berkumpul..
haruslah ada gosip bagaikan..
tmbh plak setelah bertaun2 x lepak sesama..
boypren aku? hanya geleng2 kepala..la3..

aku gie kndr nie ngan syahrul..
kami men'single'kan diri buat seketika..la3..
iallah kwn baik aku nie bakal bergelar bapa..
bapa pd bakal bb gurl yg comel..
sure comel! sbb mummy cantek n babahnye sudah debab!
ha3..

2 comments:

ederq said...

wah las tiem aku tgk bb liyana, anak lili tu kecikk je lg br brpa hari. ni tembam nyaa. hihi
oh kau ingt huda ni. hihi

yaNa said...

ramah weh anak lili..
pandai menyembang..x takut org lgsg!
nama dia liyana ek..sama nama ar kita..tmpg bangga kejap..la3..