04 March, 2010

tahniah syafiq n lean..


lengkap gmbr nie..
ada baby yg comel (mal long windu kt irdina!)
ada anak gadis yg ayu..
n mummy yg hot..
dan mereka bertiga adalah cantek!
ha3..

nie anak naim ye kwn2..
pada yg sama blajar ngan aku kat itm..
mmg cukup mengenali nama naim..
aku sgt suka pegang baby nie..
diam jer cam bapak dia..

nie br nak cite..
kami ke kndr bertandang syafiq n lean di melawati..
nie ar kwn2 yg aku 'kerah' tuk dtg bersama ngan aku..
shila,azu,ilyana n zura..
mmg sgt2 hepi dpt jmp balik kwn2 lama..
suka duka kat itm dl mmg jd kenangan..
kalu kenang2 blk..mmg best!

cam tue ar jgk cinta kwn aku lean nie..
dr itm perak dl dorg couple..
setelah 7 thn..
akhirnya mereka disatukan..
alhamduillah..
cinta kampus mereka trus mekar..
aku doakan moga mereka bahagia selamanya..

kwn baik aku zura pon dah ada anak..
amirul hakimi..nak msk 2 thn lbh dah bdak nie..
mak longnye jgk yg x kawen2..hi3..
en tam kata,kami yg pembuka couple kampus dl..
biar ar kami jd penutup yg last kawen plak..
hi3..

No comments: