10 March, 2010

status kini..

saya berada dlm keadaan yg amat tertekan..
tekanan tmpt kerja dan juga tekanan belajar..

saya x bleh harapkan org lain tuk bantu saya..
nie bukan konsep bantu membantu..
saya kena wat sndr sumer..
nie adalah masa depan saya..
bukan masa depan org yg bantu saya..

saya ada byk pending report di opiz..
saya x tau yg mana satu perlu didahulukan..
semuanya menuntut perhatian dr saya..
saya sememangnya x terdaya..

saya juga ada byk pending assg..
segalanya dtg berderu-deru..
segalanya perlu dilakukan dgn pantas..
saya mmg x mampu nak pintas..

saya cuba sedaya upaya..
dgn kekuatan yg ada..
terus terang saya kata..
saya sukar wat 2 kerja dlm satu masa..
saya x bleh nak fokus!

maafkanlah saya..
wahai..
i.parents ku
ii.tunangku
iii.team opiz
iv.kwn2 sekuliah
v.rakan seumah

saya x mampu nak penuhi kehendak kalian serentak!
maafkanlah saya....................

4 comments:

Anonymous said...

sian syg...abg pun x bleh bantu ayg

yaNa said...

abg lagi kesian..ayg juga x bantu n sokong abg..
maafkan ayg..ayg bukan tunang yg baik tuk abg..hu3..

MieZa said...

sy juga sibuk...sangat tension rasa...hurm~

yaNa said...

mieza:bwk byk2 sabar ek mieza..final year mmg gtue dik..gud luck!