02 October, 2012

Menyahkan Tensi

Hari itu..hari tensi saya..sangat tensi okeh! saya x tau nak gambarkan ketensian saya pada masa itu..saya dapat MC..okeh! MC tuk tah berapa kalinya bulan itu..saya malas nak kira dah..oleh itu saya mengajak en somi membuang tensi itu..kami menuju ke banting..nak nengok laut katanye.. 

 Minah MC dan en somi yang kena half day layan royan bininya..
 
Kami sekadar lepak2 sambil berbual tentang masa depan..apa yg patut kami rancangkan utk seimbangkan dgn keadaan saya kini yg sudah punye penyakit hypertensi..camner nak beranak kan..sure perlu perhatian yg lebih kan..oleh itu saya perlu patut pada jadual makan ubat saya..jadual diet makan saya dan apa2 jua yg berkaitan..dah puas lepak kt tepi tebing pantai morib tue,kami jenjalan plak menuju ke gold coast resort yg lebih kurang 3km sajer dr situ..saja survey tmpt tuk siri bwk anak2 buah jenjalan pas nie.. ;)
 
berangan di pondok bamboo..
 dia laki saya
nyata tmpt ini cantek..ada pool yg besar..itu penting!
ada gak water park ngan kos yg agak mahal saya rasa..
sambil tue berpikir kalu ada tmpt lain yg lebih sesuai utk trip hujung tahun nie..
nak ke gambang lagi? adeh! malas seh..
 
 pantai bagan lalang
 pantai bagan lalang - dr kejauhan palm tree gold coast resort sepang
Sesungguhnya damai itu cukup indah..
moga langkah kami di hari mendatang dirahmati olehNya..amen

No comments: