01 October, 2012

Musim kwn2 kawen..

 Alhamduillah..ramai antara kawan2 kami yg kawen baru2 nie..tahniah buat kalian sumer..kami suami isteri doakan moga jodoh kowg hingga ke jannah..amen..nie antara kenduri kawen yg saya smpt hadir..byk lg undangan yg kami dapat..tapi batas masa menghalang kami tuk hadir..dan yg manisnye..sumer kndr nie saya x jangka pon dapat pergi sebenarnye..hi3..
 
Kapot n isteri..
kwn uitm perak kami..wat kndr kat jelebu..
kebetulan blk kg N9..online fb tgk kapot invite kndr kawen dia..
siap2 trus gerak gie makan kenduri..simple kan?
 
 Ariff..junior officer kt opiz en somi..
majlis di bukit jelutong
serius saya x kenal pon perantin..
kebetulan sehari sblm majlis..kami wat open houz..mujur rakan lain bgtau..
pas penat kemas umah..trus gie kndr makan free..malas nak masak..ha3..
 
 hanna dan helmi..
rakan sekerja saya di mahk shah alam dl..
majlis hanna pon saya x sangka dpt hadir..
umah kakak en somi ada open houz ptg tue..kena ar bantu mana yg patut kan..
sekali......x ramai tetamu..trus pacu laju2 pegi sri petaling..
saya sgt suka kndr hanna..ala bollywood style..sempoi...

No comments: