23 November, 2009

berinduksi di Jeram


aku kena hadiri kursus induksi miti di jeram..
4 hari 3 malam bermula khamis..
tapi aku dtg jumaat cz ada hal kat opiz..
smp pagi jumaat tue,aku msk group matahari..
blur jap..tapi layankan ajer..

ms berkursus nie..
aku jmp balik ngan fauziah..
kwn sekursus aku dl..
best lepak ngan minah nie..

aku smp2 jer arie jumaat,
kami dah kena wat xtvt berkump mlm tue..
biasa ar..
wat steksa ngan nyanyi2 skit..

group aku mmg sempoi..
idea mmg mencurah2..
aku nie duk terkedu jer..
follow jer arahan dorg..

hari terakhir mmg best..
kami ada team building..
ada 8 halangan yg kami kena tempuh..
sumer xtvt nie perlu kretiviti minda..
semangat berkumpulan..
bukan xtvt lasak semata2..
tuk kursus kali nie..
group matahari..hot..hot..panassssssss..
dpat tmpt ke 2!
bagus ar tue kan..
enjoy gak apa..



b4 balik..
aku singgah dl kat pantai remis nie..
dpn training centre nie jer..
cantik pantai kat cnie..
berlumpur2! air surut kot..
aku tgk ramai org dok berpicnic kat cnie..
itu jer cite yg x seberapa..
aku x de idea..
malas nk taip/cite byk2..

No comments: