06 November, 2009

meeza + ejal dinikahkan!


pic nie di snap oleh darwish..
mmg x sabar sggh mamat ini..
hi3..
aku+mama+awish gie umah meeza mlm tue..
plan akadnye kul 9pm but jurunikah lmbt plak..

agak kematu jua ar si pengantin duk kat bantal tue..
nampak ejal cool jer dr mula smp selesai akad..
adik bongsu meeza si ib yg nikahkan kakaknye sndr..
kagum aku..
masih muda tp dah jalankan t/jwb besar..

aku bleh tgk dr jauh jer..
padat sgt masa tue..
walau dr jauh,aku tgk meeza x putus2 senyum..
saat dia sah bergelar isteri..
aku nmpk airmatanye tertumpah jua..
mgkn dia teringat pd arwah ayahnya kot..

nie ar bilik utama pengantin..
aku cukup suka ngan pilihan dorg..
ringkas dan cukup menarik perhatian aku..

pas selesai majlis..
dorg berjalan2 bertemu tetamu yg sudi hadir..
agak lewat majlis tue berakhir..
nak dkt kul 11 lbh jgk ar..
tapi..
dorg maintain senyum jer..
ramah layan tetamu..

No comments: