12 November, 2009

tbg haji


aku ke tabung haji..
nak update buku..
kalu ada duit lebih..nak kuarkan ckit..
ha3..beria potong gaji bulan2..
pas tue korek balik..lalala..

nie kes antara kes smlm ar..
aku bwk kak sue,najwa + kak ros ke nilai 3..
dah janji ngan diri sndr x mau kuar duit..
sekali.........
x bleh ar..
aku sgt2 berkenan ngan sepsg kain tue..
erm mesti cantik bila digayakan nnt..

oleh itu..
aku perlu juga ke tbg haji..
smp2 jer aku tgk org padat!
amik no..lagi aku terkejut..
lagi 41 num b4 aku!
kul bape nak balik opiz nie..

x bleh jadi gnie..
aku trus ke medan mara..
kat cnie ada bank islam..
skrg urusan di tbg haji..
bleh wat kat bank islam..
lebih mudah n x ramai org!

akhirnye..
misi korek tabung juga selesai..
skrg dah 12hb tapi claim aku still x dapat lagi..
hati sudah panas seh..
lambatnye claim nak masuk...........



No comments: