15 November, 2009

last day exam!


arie nie last day exam uitm..
aku amik paper audit..
agak susah..agak rumit..
tp masih bleh jwb..
masih bleh tersenyum..
sbb dok pikir,apa yg aku nak jwb nie!

kitorg exam ptg..
ngan mata yg ngantuk x cukop tido..
tmbh plak hujan kat luar..
mata aku mmg betul2 kuyu..
otak aku dah letih sbnarnye..
b4 nak pg exam td..
aku masih smpt buat last note!

30 min pertama..
aku dok renung jer paper tue..
x tau nak jwb apa ok..
mmg totally blank!
alih2 aku kuar..
beli air mineral + milo kotak..
pas minum n tenangkan pikiran..
aku smbg jwb paper exam balik..

syukur pada allah swt..
aku bleh jwb gak paper tue..
pas kuar tadi..
berderu2 idea aku nak tulis..
mgkn aku terlalu paksa diri kot..
aku janji!
lain kali x mau wat perangai gnie dah..
study last minit + sggp x tido!

bg kwn2 aku yg lain..
nie adalah sem akhir dorg..
paper nie plak last paper dorg..
pas exam tadi..
sumer bersalam2 n bermaafan..
sem dpn x jmp dah..
jmp masa konvo nnt ar kot..

aku?
masih jauh lagi perjalanan..
balik exam tue..
aku jalan kaki blk ke umah..
berjalan dlm hujan..
sama hujannya dlm hati aku..
sedih tgk kwn2 aku grade dl..

No comments: