05 August, 2010

8th annv - CH part 1


kita smbg cite annv kami yer..
blk dr layan nasi kandar beratur..
kami pon lepak kat mcd sblh penang free skool..
nak subuh gtue..kami teruskan perjalanan..
kami berenti kat r&r bukit merah..solat..mandi then tido jap..

saya buka2 mata jer..
dah sampai cameron highland!
wah sukenye..
tau2 dah smp..hi3..sbb saya mabuk jalan..
x bleh blah layan bukit bergelung2 neh..
lebih baik saya tido dr en tam kena basuh muntah saya..

mula2 kami singgah di avant choc dl..
saya dah terasa dinginnye cuaca di sini..
jam br pkul 8 pg..tapi suasana dh meriah jgk..
kat cnie byk jual choc yg best2..sumer kami rasa..beli ckit jer..

sesi pilih2 choc..
mcm2 ada..yg pasti sumer choc nie kategori berkhasiat..
ish..x syok ar mkn choc gnie..
camner nak tmbh lemak2 dibadan..hi3..

en tam yg berangan2 sudah smp UK..

wah! besarnye bunga raya nie..
rasa cam nak petik bwk balik jer..hi3..
jom kita teruskan perjalanan..

No comments: